Doekjes om winden? Doen we niet. Het is keimoeilijk om via social media de juiste mensen aan te houden. Je leest het al: bereiken lukt meestal (nog net). Maar hoe maak je van je volgers ambassadeurs? Hoe blijft je content (net lang genoeg) plakken? Wat doe je beter niet? We houden het vooral: behapbaar. 5,5 concrete tips. Zelfs een halve tip? Yes, zelfs een halve tip. Tot dan!

BIO
Pieter-Jan Mollie is een fervent storyteller en public speaker. Al jaren neemt hij bedrijven & organisaties op sleeptouw met impactvolle workshops en keynotes. Van branding tot Disney, social media tot trends in AI. Daarnaast is hij sinds 4 maand trotse eigenaar van labrador Pinot. Match made in heaven!
Anneleen Bru
Gedragstherapeut voor katten & auteur van de I Love Happy Cats-boeken
Chantal Saelen
Managing Director Moderna Products & Member Board of Directors at The Pet Sustainability Coalition
Anneleen Bru
Gedragstherapeut voor katten & auteur van de I Love Happy Cats-boeken
Chantal Saelen
Managing Director Moderna Products & Member Board of Directors at The Pet Sustainability Coalition
Dirk Vanderveken
Managing Partner Shopperware
Van huisdier-bezitters naar huisdier-ouders
Nicolas Koevoets
Zaakvoeder Goe Beestig
Hoe je met beleving de harten van je échte klanten kan winnen
Elien Van Stichel
Secretaris-generaal BEPEFA
Pieter-Jan Mollie
Stamhoofd Thinkedgde