U bent hier: PROGRAMMA » 20th edition

20ste editie acties & promo's van de exposanten

De meeste exposanten pakken op ANIDO traditiegetrouw uit met bepaalde promoties of beursacties. Om de communicatie rond deze acties te versterken, is onze organisatie bereid om deze op te nemen in de bezoekersgids en andere communicatiekanalenvan ANIDO.  Deelname aan deze actie is gratis en volledig vrijblijvend.

Wat
De organisatie bundelt en communiceert leuke, interessante of creatieve acties van de exposanten die wensen in te spelen op de 20ste verjaardagseditie van ANIDO (zie invulveld onderaan).

Doelstelling
Extra exposure voor de exposanten & meer traffic genereren naar de stand.

Communicatiekanalen van de acties

- afzonderlijke rubriek op de website van anido
- via de beursgids die aan de ingang gratis aan iedere bezoeker wordt afgegeven
- verwijzing naar de acties in de e-mailing campagnes (oa. naar de voorgeregistreerde bezoekers)

Voorwaarden voor deelname aan de actie
- 1 actie per exposant (indien er meerdere worden opgeladen, zal slechts één gecommuniceerd worden)
- communicatie in max. 200 tekens inclusief spaties (per taal)
- de exposant bepaalt zelf de inhoud van de actie. Voorwaarde is dat de bezoeker er een ‘concreet voordeel’ uit haalt op de stand.
Verkeerd voorbeeld: ‘bezoek onze stand en ontdek ons nieuw gamma’
Correct voorbeeld met concreet voordeel: ‘U ontvangt 10% korting bij bestelling van ons nieuw gamma dierenvoeding xx op de beurs op stand yy’.

De acties kunnen zowel promoacties zijn gelinkt aan de producten / nieuwigheden op de stand maar even goed op hospitality gericht zijn of gewoonweg een ‘fun-factor’ bevatten. Origineel uit de hoek komen is de boodschap! (enkele voorbeelden hier).

Vul onderstaande velden in vóór 12 februari om deel te nemen. U ontvangt meteen een mailtje ter bevestiging van goede registratie van uw actie.

UW GEGEVENS:

UW BEURSACTIE:

  • happy dog
  • versele
  • TRANSGROOM